Praktische informatie

Wachttijd

Voor informatie over de huidige wachttijd kan er een email gestuurd worden naar info@praktijkpuer.nl Neem gerust contact op voor een eerste kennismaking en overleg.

Tarieven en vergoedingen

Wil je meer informatie over de tarieven en vergoedingen van Praktijk Puer. Klik dan op onderstaande button.

Informatie voor verwijzers

Ben je een verwijzer en wil je graag meer informatie. Klik op onderstaande button.

Privacy

Praktijk Puer hecht veel waarde aan de bescherming van uw gegevens. Lees hier de privacyverklaring.

Klachtenregeling

Ben je ergens ontevreden over, of heb je een klacht over de zorg? Ik ga graag samen met je in gesprek en op zoek naar een passende oplossing. Komen wij er samen niet uit dan kan een collega-hulpverlener bemiddelen. Mocht bemiddeling niet het gewenste resultaat opleveren dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar Praktijk Puer bij is aangesloten om onvrede en klachten over de zorg te helpen oplossen. 


Heb je je  klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.


Wil je advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kan je contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Je start dan nog geen procedure op.


Geef je klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg https://klachtenportaalzorg.nl

https://www.klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen-klachtenportaal-zorg/


Je kan ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet je niet welke klachtenprocedure voor jou geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg je mee helpen.

Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.

Heb je nog vragen, neem gerust contact op.